Parfum din tine

 Mirosul tău e de copil.
Știi, copiii au un miros specific.
Al tău e de copil mare,
aș putea să rectfic.
Mirosul tău e cald.
Un abur între șoapte.
Și pot pariu să bat
că spatele-ți miroase
a biscuiți cu lapte.
Azi,mi-ai mirosit a verde,
așteptare, scorțisoară.
Un miros ce nu-l pot pierde,
nici să vreau eu, bunăoară.
Uneori, îmi închipui
că miroși a stele sparte.
Nările mele te-ar fremăta
de foarte departe.
O dată, mi-ai mirosit
a păr și șampon.
De atunci, nu mai respir
și mă prefac răcită.
Răcită beton.
Alteori, în tăcere,
îmi miroși a nespus.
Te miros fără minte
Și apoi, te port
cu nasul pe sus.
Tu miroși a roșeață.
De obraji în emoție.
Parfum din ăsta
n-o să găsesc niciodată
la nici o promoție.

Lasă un răspuns

