egoistă ( va urma altruista)

Pune-mi flori albastre,
pune-mi-le-n păr.
Și de ale noastre,
lasă-mă să număr.
Pune-mă să zic
unu,doi și trei
și să mă ridic
din genunchii mei.
Pune-mi ochi în lacrimi,
doar să îmi ajungă
cât un sac cu patimi,
când sunt într-o dungă.
Pune-mi o întrebare,
cum ar fi, ce faci?
Te aud mai tare
când mai tare taci.
Pune-mă pe spate,
amețește-mă.
Cu ale tale toate,
învelește-mă.
Pune-mi tâmpla ta,
noaptea-n somn, pe gene.
Nici nu m-aș mișca,
de drag și de lene.
Pune-mă la scris,
când e mai târziu.
Uneori, în vis,
mă trezesc să-ți scriu.
Pune-mi, când și când,
câte-o melodie.
Așa, cum în gând,
îți pun și eu ție.
Pune-mă să mor,
doar nu mă opri.
Nu mi-e nici ușor.
Mi-este roz cu gri.
Pune-mi, dragul meu,
niște acuarele
și pe cerul meu
voi picta cu ele.
Pune-mă să tac,
chiar de nu îmi place.
Spune-mi cum s-o fac.
De-ai fi eu, ce-ai face?
Pune-mi ochii tăi,
pune-mi-i pe rând,
cum își pune cerul
buza pe pământ.
Pune-mă-n uitare,
ca pe un ultim fum,
ca pe-un rând pe care
îl citești acum.
Și printre cuvinte,
pune-mi mâna-n gât.
O să fiu cuminte.
Eu nu știu urât.
Pune-mi într-un cui
miezul alb al nopții.
E al știi tu cui
și-și arată colții.
Pune-mă-n zâmbire,
că știu cum s-o îndur.
Dacă nu-i iubire,
pune-mă s-o fur.

2 gânduri despre „egoistă ( va urma altruista)

Lasă un răspuns

