Cam așa ceva

Mi-e dor de tine ca de-un lapte cu orez,
Ca unei nuci de al ei miez,
Ca unui credincios de crez.
Mi-e dor de tine ca de-un singur nor
Pe soarele ăsta arzător.
Ca unei mândre de-un fecior.
Mi-e dor de tine ca secundelor de timp.
Ca unui înger de un nimb
Sau ca lui Zeus de Olimp.
Mi-e dor de tine  ca unui nărod
de vârsta aia magică din pod.
Ca unui sclav de-a fi slobod.
Mi-e dor să-ți fiu mai multă, nu puțină.
Ca unui orb de-o geană de lumină,
Ca mâinilor uscate de un tub de glicerină.
Mi-e dor de tine ca papucilor de mers,
Când tu pe alții i-ai ales.
Ca de un vis, ce nu-l vreau șters.
Mi-e dor ca unui tren de călători,
Ca de un pulover, dimineața-n zori.
Sau ca albinelor de flori.
Mi-e dor de tine ca pădurii de ecou
sau cum îi este puiului de ou.
Și-mi trece. Dar, mă ia din nou
Un dor de tine ca de o țigară
ce-am tras-o-n piept, în acea seară
când eram niște pierde-primăvară.
Mi-e dor ca și țigării de mai sus de scrum.
Mi-e dor ca să te port pe gât, ca un parfum.
Din altă viață. Și de-acum.
Și ca de mare dor îmi vine.
Să mă scufund de tot în tine.
Ți-o  scriu cu litere aldine.
 Ca tu să știi c-așa mi-e dor
 În multe feluri. În alb-negru și color,
 Așa, atotcuprinzător.

Lasă un răspuns

