…alte ‘n’ lucruri pe care le știu despre mine.

 

Îmi place cafeaua. Mai ales dacă e făcută de altcineva. Cea mai bună cafea o face fratele meu, dimineața. Nu i-am spus niciodată, dar cred că a simțit treaba asta. 30

Cred despre mine că sunt uitucă și împrăștiată. Dar uneori îmi amintesc și ceea ce ar trebui să uit sau chestii care mă ajută cam cât o gaură-n cap. Dar, dacă îi ajută pe alții, sunt fericită. 31

Personajul meu favorit din desene animate este ciocănitoarea Woody. Cel mai probabil, fiindcă și mie îmi place să bat din gură. Enorm. Și există o asemănare fizică izbitoare între noi : un păr roșu & ciufulit. 32

Mi-ar fi plăcut să port ochelari. De vedere. Încă văd destul de bine, mi-a zis doctorul. Deci, mai am ceva de așteptat până să îmi procur o pereche. Cu auzul nu stau așa bine, dar n-am de gând să-mi pun aparat auditiv. Mai bine să aud numai ce îmi convine.33

Știu că nu sunt o frumusețe. Dar știu că-s altfel. De altfel, sunt și modestă. În DEX-ul ilustrat, o fotografie de-a mea poate fi văzută în dreptul cuvântului modestie. 34

Cel mai bine mă simt când sunt în preajma copiilor. Atunci, pot să fiu eu. Cu adevărat. Una dintre cele mai frumoase chestii care mi se întâmplă e să îi pot îmbrățișa. Nimic nu se compară cu asta. Când mă simt tristă, copii mă fac să uit. P.S.: nu am copii, da’ îmi fac io unul. 35

Cred că nu suntem singuri pe lume. Cred că există cineva acolo, mai sus. Îmi place să îi zic Marele Păpușar. 36

Uneori, sunt de o sinceritate vecină cu prostia. De cele mai multe ori.37

Îmi plac oamenii. Și încerc să le văd întotdeauna părțile bune. A, și nu-i nevoie ca ei să mă placă înapoi.38

Există oameni la care este suficient să mă gândesc ca să mă simt bine. Unul din oamenii ăștia e tata. Sunt o fraieră, nu i-am spus-o niciodată. 39

Nu fac politică. Consider că e treabă de bărbați. Io știu mai bine să spăl rufe. Și nu în public.40

Uneori, fac lucruri tâmpite/ stupide, cum ar fi să induc lumea în eroare, doar pentru a putea să le observ reacțiile. Era să fiu bătută de câteva ori, dar n-am fost. Mă ajută fața asta de mapeț să nu o încasez. 41

Iubesc. 42

Am o viață de noapte activă. Foarte activă. Visez foarte mult când dorm. Tot felul de bazaconii. Fac niște conexiuni de-mi stă mintea-n loc. 43

Dezvolt obsesii destul de ușor. Mai ales muzicale. Nu știu ce părere au vecinii mei despre asta. Ultima obsesie în materie de muzichie e byron. Ultimul lor album, ” Rămâi cu mine” e senzațional. Îl găsiți și pe Deezer : http://www.byronmusic.ro/blog/albumul-melancolic-streaming-exclusiv-pe-deezer/3000 . 44

Dacă aș vrea să locuiesc în altă țară, aș alege Portugalia. Dar nu vreau. Vreau doar să o vizitez. 45

Îmi plac jocurile de cuvinte și chestiile absurde. Și cele pe care îmi este mai greu să le înțeleg. Îmi place să cred că așa îmi țin mintea trează. 46

Plâng la filme de sare cămeșa după mine. Dacă e de plâns, firește. Am mers odată la cinema cu cineva la ceva film și m-a umflat un plânsssss. Apoi, m-a pocnit râsul. Fiindcă așa era scenariul și fiindcă omul a crezut că aș fi în ceva avansată stare de ebrietate. De unde să știe omu’ că io sunt sensibilă ca dracu’. 47

Sunt sensibilă mai ceva ca dracu’. Dar nu se vede. Sau n-arăt eu treaba asta. 48

Ador apa minerală și vinul sec. Niciodată combinate. 49

Tenișii sunt încălțămintea mea favorită. Aș vrea să mă duc la nuntă încălțată în teniși. Și așa să vină și mirele. Că vorbesc de nunta mea, evident. Ipotetica mea nuntă. 50

Cred că una din chestiile care ne dăunează în viață e că ne luăm prea în serios. Am doar câteva lucruri pe care le iau în serios. Iar când le iau, le iau pe bune. 51

Îmi place mirosul de cărți. Și vechi. Și noi. 52

Nu prea mă lasă lumea să fac asta, dar dacă aș putea, m-aș juca în părul oamenilor care-mi sunt dragi. Și aș putea să o fac asta la infinit. 53

Nu-mi plac ouăle. Nici ananasul,nici pepenele galben. Nici dovleacul de plăcintă. Nici culoarea galben. 54

Dacă aș face o statistică, și nu mi-ar fi deloc complicat să o fac, 99,99% din iubiții mei au fost stângaci. De mână. Și încă sunt, slavă Domnului. 55

Există melodii triste ca naiba, dar care îmi dau o stare de bine. E un pic ciudat, dar… http://www.youtube.com/watch?v=_WJer5eMgbU. Bine, pe asta pot să și plâng foarte bine. 56

Mi-e ușor să recunosc când sunt proastă. Fiindcă da, mi se întâmplă să și fiu. N-am auzit de nimeni care să fi murit din asta. E mai greu la început, dar cu un pic de efort, e chiar ce trebuie. 57

Mă enervează să număr. Și acum, dar și în general. De fapt, îmi place să număr bani. Ba nu. Cel mai bine știu să număr oi. Când nu pot dormi. 58

Când o să mă fac mare, vreau să scriu o carte. Sau două. Pentru copii. 59

Expresia „răcit/ă cobză” mă descrie cel mai bine astăzi. Am auzit că de la febră poți aiura. Mai bine mă duc să întind rufele pe sârmă. 60

 

Un gând despre „…alte ‘n’ lucruri pe care le știu despre mine.

  1. Tenesi rosii cu buline albe, asta daca nu ii preferi pentru tine, cu rochie midi/fusta din tul as dansa la tine la nunta! 🙂 Nici mie nu-mi place sa combin vinul cu apa si am unele melodii care ma fac sa ma simt bine dar ele sunt in fond triste. Draga mea sa stii ca iti poti lua ochelari de protectie pentru calculator, aparent par de vedere. 😉

Lasă un răspuns

