27,28,29 de lucruri pe care le știu despre mine (va continua)

 

1. Chiar dacă nu așa pare la prima vedere, sunt o tâmpită. Pardon, am vrut să zic o timidă.
2. Îmi plac pisicile. Mult de tot.
3. Dacă nu ar mai exista scrisul, aș muri in secunda a doua de după neexistența sa.
4. Mă plimb cu bicicleta ori de câte ori am ocazia. Pe dealuri, prin oraș, oriunde. Mă relaxează în toate felurile și chipurile.
5. Îmi plac pastele. Toate pastele din lume să apeleze la mine. Mai puțin alea carbonara.
6. Nu suport minciuna. Nici pe mincinosi.
7. Cânt în baie. Și nu am voce. Mi-a zis odată un prieten că nu știu să cânt, dar cânt tare. Măcar io mă limitez la baie.
8. Uneori, ador să mă îmbrac băiețește.
9. Am avut o perioadă de timp ( vreo șapte ani) în care am purtat doar haine negre. Nu știu exact de ce, dar acum sunt la polul opus.
10. Cartea mea favorită e Micul prinț. Pe locul doi e De veghe în lanul de secară.
11. Nu cred în zodii. Dar cea mai mișto zodie e Scorpion.
12. Dacă mă sperie ceva pe lumea asta, aia sunt eu. Și fluturii de noapte.
13. Nu-mi place să port sutien. Dar, uneori trebuie.
14. Aș fi un cobai bun pentru studierea bolilor de somn. Am săptămâni în care abia dorm două-trei ore pe noapte, ca apoi să nu mă ridic din pat cu zilele. P.S. : îmi place să dorm.
15. Nu pot trăi fără muzică. Formația mea preferată e : nu mă pot hotărî.
16. Îmi place limba franceză. Mi se întâmplă să și vorbesc în somn în franceză.
17. Aș vrea să râd tot timpul. Ca proasta-n târg. Nu mă tem că râsul îngrașă, mai ales când îi fac pe ceilalți să râdă cu\sau de mine. Nu îmi iese tot timpul, deci mai și plâng.
18. Iubesc muntele. Marea mă iubește ea pe mine.
19. Mi-ar fi plăcut să știu să înot și să cânt la pian. La primul lucru fac progrese, deși era să mor înecată de câteva ori bune. Pentru al doilea nu mai am nici o șansă. Sunt afonă.
20. Actorul meu favorit e Hugh Calum Laurie. Sau Dr. House.
21. Mă topesc după cămăși în pătrățele, dungi,buline,papioane, cravate, ochelari și bărbi. Și pălării. După ciuperci, plăcintă cu mere, tipi slabi, cât mai slabi, nuci, alune de pădure. Și toate fructele de pădure.
22. Dacă aș scrie tot ce-mi trece prin cap, locul meu ar fi undeva cât mai aproape de un spital. Să zicem, Socola.
23. Mă bucur enorm că draga mea mamă n-are facebook. Altfel, și-ar pune mâinile-n cap.
24. Îmi place ploaia și mirosul de pământ ud. La fel și cel de iarbă. Aia proaspăt- tăiată. Deasemenea, îmi place să adorm la soare. Ca o șopârlă.
25. Dacă o să vreau vreodată să-mi fac un tatuaj, el o să reprezinte un avion. Așa, fiindcă îmi plac mie avioanele. Dar, dacă și numai dacă o să vreau vreodată.
26. În anul doi de facultate, m-am ras singură pe cap, fiindcă nu mi-a reusit culoarea părului. A trebuit să o fac cu mâna mea, deoarece toți frizerii din București abordați au fost pămpălăi.
27. Sunt dimineți în care mă trezesc cu tot felul de cuvinte în cap și simt nevoia să le repet într-una toată ziua. Sau măcar până la prânz. Mai rău, e când mi se întâmplă cu melodii.
28. Îmi place să scriu și să citesc poezii.
29. Mi s-a făcut lene acum. Și nici măcar n-am spus cele mai tari chestii pe care le știu despre mine.

 

Lasă un răspuns

